زندگی یا بندگی ؟؟؟

زندگی یا بندگی ؟؟؟

 یامین پور درباره جایگاه رسانه در سبک زندگی، خاطرنشان کرد: امروز فرآیند یادگیری را از والدین گرفته و در اختیار رسانه گذاشته ایم بنابراین نباید از این که شخصیت نسل چهارم انقلاب شبیه کاراکترهای رسانه ای شده است، تعجب کنیم، رسانه حتی اگر صبح تا شب درس تفسیر پخش کند نمی تواند جایگاه تربیتی والدین را پر کند.

وی ادامه داد: منشأ اصلی طلاق و افزایش روزافزون آمار آن، تحول ادارک هویتی زنان و بر هم خوردن ارتباطات میان فردی خانواده تحت تأثیر رسانه است.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه یادآور شد: این که امروز خود رهبری آشکارا پرچمدار الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت شده اند و گفتمان سازی می کنند و ادبیاتی وجود دارد که اجازه طرح این مباحث را می دهد، نشانه رشد ما نسبت به ۱۵ سال گذشته است، رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ کلمه «توسعه» را از ادبیات سیاسی و اقتصادی ما حذف کردند چرا که این واژه اقتضائات غربی داشت و به جای آن کلمه پیشرفت را جایگزین کردند.

وی با تأکید بر این که اصلاح سبک زندگی و عدم تقلید از غرب به معنای بازگشت به گذشته و تحجرگرایی نیست، افزود: به عنوان نمونه، ما نمی گوییم از صنایع استفاده نکنیم، بلکه بحث اینجا است که صناعت یعنی ساخته دست بشر و این ساختن لزوما نباید عین ساخته های غرب باشد، می توان فکر کرد و طور دیگری ساخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:38 ] [ محمد باقر حسینی ] [ ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی یا بندگی ؟؟؟ و آدرس alabd313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 27709
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1